Reklamáció
A PárForintért.hu-n a panaszkezelés egyszerű és gyors.
Mit tegyen, hogy minden a lehető leggyorsabban végbemenjen:
Írja meg nekünk e-mailben az info@parforintert.hu címre vagy a kapcsolati űrlapunkon keresztül, hogy reklamációval szeretne élni.
Az elküldött e-mailben kérjük tüntesse fel a következő információkat:
- megrendelés száma
- a hibás termék neve
- mi a hiba – a hibát kérjük minél pontosabban írja le, mert a konkrét információknak köszönhetően a lehető leggyorsabb megoldást tudjuk felajánlani
- ideális esetben mellékeljen egy fényképet is a sérült termékről/csomagról
Az e-mail megérkezte után feldolgozzuk a panaszát és küldünk Önnek egy igazoló e-mailt annak beérkeztéről, amelyben feltüntetjük a leggyorsabb panaszkezelés menetét. Habár tudjuk, hogy a panaszkezelés akár 30 napig is eltarthat, igyekszünk a lehető legrövidebb idő alatt megoldani.
Amennyiben arra fogjuk kérni, hogy küldje vissza a reklamált terméket a címünkre, kérjük, mellékelje a csomaghoz a panasz beérkeztéről szóló igazolást vagy a megrendelés számát tartalmazó levelet – ezzel felgyorsul a panaszkezelés teljes folyamata. Előzetes kérés nélkül kérjük ne küldje vissza a reklamált terméke(ke)t.
A reklamált termékek visszaküldésére szolgáló cím:
Zaparkorun s.r.o.
V Honech 690
250 67 Klecany
Česká republika – Cseh Köztársaság
Ha egyszerűen csak elküldi a terméke(ke)t a címünkre, az szükségtelen késedelemhez vezethet a panasz kezelését illetőleg.