Minden információ a vásárlásról
Szeretném felvenni önökkel a kapcsolatot, hogyan tehetem meg?
- A leggyorsabb módszer a kapcsolatfelvételre a kapcsolati űrlap használata, amelyet a weboldalunk fejlécében talál. Minden kérdésre válaszolunk, méghozzá legkésőbb 24 órán belül.
- Ha a telefonos kapcsolatot részesíti előnyben, kérjük, írja meg nekünk az űrlapot használva, hogy mivel kapcsolatos a kérdése és adja meg a telefonszámát – az ügyfélszolgálati munkatársunk 24 órán belül felhívja önt. Sürgős esetekben kérjük, hívja a +36 16 555 990 számot, köszönjük.
Hogyan fizethetem ki a termékeket és milyen szállítási módokat kínálnak?
A szállítási és fizetési lehetőségekről ITT írunk részletesen.
Minden termék raktáron van?
A termékek vagy raktáron vannak, vagy megrendelésre a beszállítóinknál. A termékek elérhetőségét mindig közvetlenül a terméknél tüntetjük fel. Néhány termékre hosszabb szállítási idő vonatkozik (pl. 9-12 munkanap), ezért javasoljuk, hogy a termék elérhetőségét még a megrendelés előtt ellenőrizze a termék oldalán, illetve számoljon hosszabb szállítási idővel.
Milyen gyorsan kapom meg a megrendelésemet?
- Ha a rendelésben szereplő minden termék raktáron van, 11:00-ig adja le a rendelését és kártyával vagy utánvéttel fizet, akkor a rendelést még aznap elküldjük.
- Ha minél gyorsabban szeretné megkapni a rendelését, akkor fontolja meg a kártyás vagy utánvétes fizetést. Banki átutalás esetén az összeg jóváírása 1-2 munkanapot is igénybe vehet.
- Ha a rendelésében olyan termék szerepel, amely nincs raktáron, hanem csak megrendelésre kapható, a szállítás ideje az adott terméknél szereplő időtartamtól függ.
Hogyan törölhetem a megrendelésemet?
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az űrlapunkon keresztül és írja meg a megrendelés számát, amelyet törölni szeretne.
A küldeményben nem szerepelt számla, hogy kaphatom meg?
Igyekszünk lépést tartani a korral és környezetbarátnak is lenni, ezért a számlákat elektronikus formában küldjük el. A PDF formátumú számlát mindig a csomag feladásáról szóló e-mail mellékleteként találja.
Hogyan lehet visszaküldeni vagy kicserélni a terméket?
A törvény szerint a termék kézhezvételétől számolva 14 napon át kicserélheti vagy visszaküldheti a terméket, így aggodalom nélkül vásárolhat. Több információt a Vásárlási feltételekben talál (a webáruház láblécében). A termék cseréjéhez vagy visszaküldéséhez kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az űrlapunk segítségével. Kérdésére, kérésére 24 órán belül válaszolunk.
A megrendelésem raktáron lévő termékeket, de beszállítóknál megrendelésre kapható termékeket is tartalmaz. Ebben az esetben külön-külön is elküldik a termékeket vagy egyszerre?
Ha ilyenre kerülne sor, akkor a terméket mindig először megrendeljük a beszállítóknál, majd a teljes megrendelést küldjük el. A megrendelést természetesen a kérésére fel is oszthatjuk. Elég, ha felveszi velünk a kapcsolatot az űrlapunkon keresztül.
Mi van akkor, ha a megrendelt termék nincs raktáron?
A webáruházunkban csak olyan termékeket láthat, amelyek raktáron vannak, vagy amelyek rendelésre kaphatók a beszállítóinktól. Persze megeshet, hogy az utolsó darabot egyszerre két vásárló rendeli meg, így az egyikük számára már nem lesz elérhető. Ritka esetekben a termék már nem elérhető a beszállítóknál. Mindkét esetben késedelem nélkül értesíteni fogjuk Önt, megoldást kínálva.
Egy olyan termék érdekel, amely épp nem elérhető. Mit tegyek?
Vegye fel velünk a kapcsolatot az űrlapunkon keresztül. Kiderítjük a termék elérhetőségét a beszállítóinknál vagy megfelelő alternatívát kínálunk fel önnek.
Nem tartózkodom Magyarországon és szeretnék önöktől rendelni. Lehetséges?
A webáruházunk Szlovákiában, Csehországban, Romániában és Lengyelországban is üzemel, ahonnét szabványos módon rendelhet. Ha más országba szeretne rendelni, erre is van lehetőség. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az űrlapunkon keresztül, mi pedig megtaláljuk önnek a megoldást.
Egyéb kérdés, kérés esetén kérjük, írjon nekünk. A kérdéseire/kéréseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.